.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام 51 باند توزیع مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف یک تن و 600 کیلوگرم ماده مخدر و انهدام 51 باند تهیه و توزیع این مواد در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز محمدحسین کارگرنیا امروز در گفت‌وگوی با فارس با اشاره به کشفیات مواد مخدر گیلان، اظهار داشت: تا پایان هشت ماهه نخست امسال مقدار یک‌تن و 600 کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شد.
وی افزود: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش کشفیات داشته است.
این مسئول، با اشاره به تعداد باندهای متلاشی شده تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، خاطرنشان کرد: در مدت مذکور 51 باند تهیه توزیع مواد شناسایی و متلاشی شدند که در مقایسه با سال قبل بیش از 21 درصد افزایش داشته است.
وی، درباره انواع مختلف مواد کشف شده در گیلان، تصریح کرد: بیشترین کشفیات مواد مربوط به شهر رشت است.
کارگرنیا ادامه داد: در این مدت، 790 کیلوگرم تریاک، 470 کیلوگرم حشیش، 23 کیلوگرم هروئین و 320 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به اعدام اخیر یکی از سرکرده‌های سوداگران مرگ در استان یادآور شد: در هفته گذشته شاهد اعدام یکی از سرکردگان تهیه و توزیع مواد مخدر استان به نام «رضا طال» در شهر رشت بودیم که مدت‌ها تحت تعقیب ماموران قرار داشت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان افزود: اعدام چنین چهره‌هایی موجب عبرت و واهمه برای افرادی می‌شود که به طرق مختلف در دام سوداگران مرگ گرفتار شده‌اند و به طور یقین این اقدام‌ها موجب آرامش خاطر و امنیت شهروندان نیز می‌شود.
کارگرنیا اذعان داشت: دار مجازات تنها پایانی در انتظار قاچاقچیان مواد مخدر است و امیدواریم هر روز جامعه به خودآگاهی برسد و از این پس شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.318 seconds.